EY Entrepreneur Of The Year™ 2016 în România

EY Entrepreneur Of The Year™ 2016 în România

EY Romania newsletter

Fii la curent cu ultimele noastre noutăți!

 

Programul Entrepreneur Of The Year, singura competiţie antreprenorială globală, are loc începând cu anul 2014 şi în România.

EY selectează Entrepreneur Of The Year în mai mult de 145 de oraşe din peste 60 de ţări, acoperind mai mult de 94% din economia globală. Câştigătorii la nivel naţional intră în selecţia mondială, titlul World Entrepereneur of the Year  fiind acordat anual la Monte Carlo în cadrul unei ceremonii de gală cu participare internaţională.

Antreprenorii schimbă lumea. Ei au curajul şi pasiunea de a-şi realiza visele, de a construi ceva care va dăinui în timp şi de care vom beneficia cu toţii. Avem nevoie de antreprenori mai mult ca niciodată. Abilităţile lor de a fi inovatori, de a-i inspira pe ceilalţi şi de a conduce afaceri de la faza de start-up până la cea de lider de piaţă sunt cu adevărat extraordinare. Programul EY Entrepreneur Of The Year recunoaşte excepţionalul și premiază realizările lor în cea mai prestigioasă distincție din lumea business-ului.
 
Începând cu 2014, EY oferă antreprenorilor români oportunitatea de a participa la cel mai amplu şi apreciat proiect global de business, dedicat antreprenorilor. Suntem în căutarea oamenilor care inspiră prin viziunea, leadershipul şi realizările lor!
 

♦ Detalii despre editia 2016 a EY Entrepreneur Of The Year™ în România vor fi disponibile dupa lansarea programului din luna mai.


EOY Program Contact
Gabriela Streza
EOY Program Manager for Romania
Direct tel:+40 21 402 4014
Fax:+40 21310 4456
Mobile:+40 725 809 423
gabriela [dot] strezaatro [dot] ey [dot] com

 

 

află mai multe

 

Sponsor national

FAN Courier

FAN Courier este liderul pieței de curierat rapid intern. Înființată în 1998 de 3 antreprenori români cu capital 100% autohton, compania deservește peste 30.000 de clienți, atât persoane juridice, cât și persoane fizice. Cu un parc auto de peste 2.600 de autovehicule, o echipă de peste 4,050 de angajați și mai mult de 15.000 de localități deservite în termen de 24 de ore, FAN Courier își consolidează an de an poziția de lider de piață obținută încă din 2006. Din pa
Citeste mai mult
FAN Courier este liderul pieței de curierat rapid intern. Înființată în 1998 de 3 antreprenori români cu capital 100% autohton, compania deservește peste 30.000 de clienți, atât persoane juridice, cât și persoane fizice.
Cu un parc auto de peste 2.600 de autovehicule, o echipă de peste 4,050 de angajați și mai mult de 15.000 de localități deservite în termen de 24 de ore, FAN Courier își consolidează an de an poziția de lider de piață obținută încă din 2006.
Din paleta de servicii fac parte atât livrări naționale (în 1,2,4 sau 6 ore prin serviciul Express Loco, în 24 de ore prin serviciul Standard, prioritară prin serviciul Red Code, în puncte de proximitate din magazine partenere prin serviciul Collect Point), cât și livrări internaționale, rutier sau aerian, prin parteneriate cu companii de renume. O serie de servicii adiacente se alătură portofoliului și oferă clientului posibilitatea de a externaliza un procent semnificativ din procesul logistic: depozitare, ambalare și expediere prin serviciul Supply Chain, tipărire, envelopare și expediere prin serviciul Print & Go, returul banilor cash sau în cont bancar prin serviciile Ramburs & Cont Colector, confirmare de primire în timp real prin serviciul ePOD, etc.
FAN Courier vă stă la dispoziție prin apel la 021.9336, pe www.fancourier.ro, sau la oricare din cele peste 115 agenții din întreaga țară. Așadar, ORIUNDE, CU PLACERE!

Sponsori

  1. Nume sponsor: 
    DAAS International Group
    Imagine sponsor: 
    Text sponsor: 
    Fondată în anul 1993, DAAS International Group este o companie de Engineering specializată în proiecte complexe, la cheie. Recunoscuți drept lideri pe segmentele HoreCa, Retail și Frig Comercial, ne diferențiem pe piață prin dezvoltarea unor linii de business ce ne recomandă în fața clienților: Engineering, General Contractor, Shopfitting, Design, Arhitectură și Proiectare, Frig Industrial și Comercial, HVAC, HoReCa, Panificație și Patiserie, Service.
    Citeste mai mult
    Fondată în anul 1993, DAAS International Group este o companie de Engineering specializată în proiecte complexe, la cheie. Recunoscuți drept lideri pe segmentele HoreCa, Retail și Frig Comercial, ne diferențiem pe piață prin dezvoltarea unor linii de business ce ne recomandă în fața clienților: Engineering, General Contractor, Shopfitting, Design, Arhitectură și Proiectare, Frig Industrial și Comercial, HVAC, HoReCa, Panificație și Patiserie, Service. Serviciile noastre includ consultanță și proiectare din faza de prefezabilitate, propunerea ofertei, import și livrare echipament complet (instalaţii şi vitrine frigorifice, echipament bucătării profesionale, rafturi, case de marcat, pardoseli, iluminat) şi servicii de instalare, montaj, punere în funcțiune, mentenanță, monitorizare și 24/7 suport service. În prezent avem birouri comerciale și reprezentanți de vânzări pe întreg teritoriul național. Cu filiale deschise în Ucraina și Moldova, echipa DAAS ajunge la un număr de 200 de profesioniști, fiind într-o continuă dezvoltare și extindere.

  2. Nume sponsor: 
    AROBS Transilvania Software
    Imagine sponsor: 
    Text sponsor: 
    Cu o experienţă de 17 ani pe piaţa de IT, AROBS este o companie cu acţionariat 100% românesc, specializată pe dezvoltarea de software pentru aplicaţii mobile, soluţii de localizare şi management al flotelor auto, precum şi soluţii SFA şi CRM pe terminale mobile. Cu o echipă multinaţională, formată din aproximativ 400 de angajaţi, localizaţi în şase centre la nivel naţional, compania se regăseşte în Top 100 angajatori ai judeţului Cluj şi în Top 5 angajatori de pe piaţa locală de IT.
    Citeste mai mult
    Cu o experienţă de 17 ani pe piaţa de IT, AROBS este o companie cu acţionariat 100% românesc, specializată pe dezvoltarea de software pentru aplicaţii mobile, soluţii de localizare şi management al flotelor auto, precum şi soluţii SFA şi CRM pe terminale mobile. Cu o echipă multinaţională, formată din aproximativ 400 de angajaţi, localizaţi în şase centre la nivel naţional, compania se regăseşte în Top 100 angajatori ai judeţului Cluj şi în Top 5 angajatori de pe piaţa locală de IT. În afara României, AROBS mai deţine încă trei birouri de servicii în Republica Moldova, Ungaria şi Marea Britanie. Este una dintre cele mai active companii clujene în ceea ce priveşte implicarea în comunitate, fiind sponsorul principal al Maratonului Internaţional AROBS Cluj-Napoca. De-a lungul timpului, AROBS a fost şi unul dintre partenerii United Way pe o serie de proiecte sociale.

  3. Nume sponsor: 
    Grupul City Grill
    Imagine sponsor: 
    Text sponsor: 
    Grupul City Grill este cel mai mare operator de restaurante şi cafenele de pe piaţa românească, având aproximativ 10.000 de clienţi pe zi şi șapte brand-uri puternice la nivel local: City Grill, City Cafe, Trattoria Buongiorno, Hanu’ Berarilor, Restaurant Pescăruș, alături de consacratul restaurant, Caru’ cu Bere, dar și Out4food – programul de fidelizare la nivel de grup. Una dintre cele mai valoroase contribuţii ale afacerii dezvoltate de Dragoş Petrescu este restaurarea celor două clădiri istorice care au intrat în portofoliul companiei: Caru’ cu Bere şi vila care a aparţinut Elenei Lupescu.
    Citeste mai mult
    Grupul City Grill este cel mai mare operator de restaurante şi cafenele de pe piaţa românească, având aproximativ 10.000 de clienţi pe zi şi șapte brand-uri puternice la nivel local: City Grill, City Cafe, Trattoria Buongiorno, Hanu’ Berarilor, Restaurant Pescăruș, alături de consacratul restaurant, Caru’ cu Bere, dar și Out4food – programul de fidelizare la nivel de grup. Una dintre cele mai valoroase contribuţii ale afacerii dezvoltate de Dragoş Petrescu este restaurarea celor două clădiri istorice care au intrat în portofoliul companiei: Caru’ cu Bere şi vila care a aparţinut Elenei Lupescu. Astăzi, după 11 ani de la înființare, grupul City Grill este cel mai mare operator de restaurante din România. Dragoş Petrescu a dezvoltat de la zero patru brand-uri noi, iar, în 2006, a repus pe piaţă la adevărata valoare Caru’ cu Bere. La circa un an de la intrarea pe piaţă cu lanţul City Grill, Dragoş Petrescu și-a extins afacerea şi în segmentul cafenelelor, inaugurând City Café. Grupul City Grill este în acest moment cel mai mare operator de restaurante şi cafenele de pe piaţa românească, având aproximativ 10.000 de clienţi pe zi şi un număr de 3.000 de locuri. Grupul are un ritm de creştere a profitabilităţii mai mare decât cel al cifrei de afaceri, ca urmare a deciziilor de închidere a locaţiilor mai puţin profitabile şi de deschidere a altora noi.

  4. Nume sponsor: 
    Vodafone Romania
    Imagine sponsor: 
    Text sponsor: 
    Vodafone Romania este prima companie de telecom care a lansat rețeaua GSM în Romania, pe 15 aprilie 1997 și primul operator care a introdus serviciile 3G. Vodafone a lansat prima rețea 4G din România pe 31 octombrie 2012. Primele servicii comerciale au fost lansate în 20 noiembrie 2012. Vodafone se implică în comunitatea locala prin Fundația Vodafone și programele de responsabilitate corporativă încă din 1998.
    Citeste mai mult
    Vodafone Romania este prima companie de telecom care a lansat rețeaua GSM în Romania, pe 15 aprilie 1997 și primul operator care a introdus serviciile 3G. Vodafone a lansat prima rețea 4G din România pe 31 octombrie 2012. Primele servicii comerciale au fost lansate în 20 noiembrie 2012. Vodafone se implică în comunitatea locala prin Fundația Vodafone și programele de responsabilitate corporativă încă din 1998. Fundația Vodafone România a finanțat, în cei 17 ani de activitate, peste 848 de programe în domeniile sănătății, educației, serviciilor sociale, având ca beneficiari copii, tineri, bătrâni, persoane defavorizate fizic, social sau economic. Până în prezent, Fundația Vodafone România a investit 20 milioane euro în proiecte desfășurate de organizațiile non-profit partenere. Vodafone România este divizie a Vodafone Group Plc. Vodafone este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, după venituri.

  5. Nume sponsor: 
    DAW Bența România
    Imagine sponsor: 
    Text sponsor: 
    Compania joint-venture DAW Bența România este importator, producător, distribuitor şi exportator de materiale profesionale pentru finisaje în construcţii. Înființată în 2001, compania inaugura la momentul respectiv prima unitate de producţie a vopselelor din România, aceasta fiind şi prima unitate de producţie a vopselelor deschisă de concernul DAW în Europa de Est. În 2006 compania s-a extins și pe pieţele învecinate, în Republica Moldova şi Bulgaria.
    Citeste mai mult
    Compania joint-venture DAW Bența România este importator, producător, distribuitor şi exportator de materiale profesionale pentru finisaje în construcţii. Înființată în 2001, compania inaugura la momentul respectiv prima unitate de producţie a vopselelor din România, aceasta fiind şi prima unitate de producţie a vopselelor deschisă de concernul DAW în Europa de Est. În 2006 compania s-a extins și pe pieţele învecinate, în Republica Moldova şi Bulgaria. În prezent, DAW BENȚA are 251 de angajați, iar 85% din cifra de afaceri este aferentă producției obținute în România. Compania comercializează mărcile CAPAROL, CAPATECT, ALPINA şi DISBON. Numele CAPAROL este considerat pe plan european o garanţie pentru calitate şi competenţă, iar sortimentul se remarcă prin diversitate şi prin permanenţa adaptare la cele mai moderne tehnologii şi exigenţe. "Am încercat să transferăm aici din experienţa de piaţă a concernului CAPAROL Germania, o afacere de familie de la 1895; am reuşit sa fim cunoscuţi în România, în cei 10 ani de activitate, pentru soluţiile de top şi produsele de cea mai bună calitate", spune managerul general Remus Aurel Benţa.

 

Membrii juriului EY Entrepreneur Of The Year 2015 în România

 

Juriu

Juriul concursului Entrepreneur Of The Year constă în antreprenori şi profesionişti complet independenţi şi dedicaţi antreprenoriatului.

 

Calitatea competiţiei depinde direct proporţional de calitatea juriului, de aceea juriul românesc al Entrepreneur Of The Year se compune din membri competenţi din comunitatea de business românească, lideri care traversează aceleaşi provocări cu care te întâlneşti şi tu.

 

Misiunea lor este să evalueze diferenţele mici, dar semnificative, care separă candidaţii buni de cei foarte buni. Juriul va evalua aplicaţia finaliştilor în mod voluntar şi complet independent de EY.

 

Suntem foarte recunoscători faţă de angajamentul arătat de către membrii juriului:

 

Criterii de jurizare

Procesul de jurizare

Pentru selectarea câştigătorului, juraţii vor examina fiecare aplicaţie pe baza a şase citerii importante pentru un antreprenor de succes. Acestea sunt clar definite, pentru a oferi câştigătorilor din fiecare ţară şanse egale de a concura la titlul World Entrepreneur of The Year:

► Spiritul antreprenorial

- Se analizează determinarea, viziunea şi riscurile calculate şi asumate pentru a obţine succesul, dar şi capacitatea de a depăşi dificultăţile şi eşecurile.

► Performanţa financiară

- Se analizează performanţa financiară: venituri, profitabilitate şi rate de creştere care indică sustenabilitate pe termen lung; - Se iau în considerare istoricul în obţinerea de finanţare şi eficacitatea decizilor de investiţii din trecut.

► Direcţia strategică

- Se analizează capacitatea antreprenorului de a crea şi transforma o viziune de business în realitate; - Se punctează dacă acesta a demonstrat maturitate antreprenorială prin construirea de alianţe strategice, dar şi prin atragerea de persoane valoroase şi talentate ca angajaţi sau în Consiliul de Administraţie.

► Impact global şi asupra comunităţii

- Se analizează impactul prin generarea de locuri de muncă și implicarea în comunitate, efectul asupra stării generale economice a comunităţii. - Se ia în considerare şi dacă firma are activităţi de export sau este prezentă în mai multe pieţe.

► Inovaţia

- Se analizează capacitatea de a dezvolta abordări sau tehnologii noi; de asemenea dacă acesta creează o cultură a inovaţiei şi înţelege imperativul de a anticipa schimbările din mediul competitiv.

► Integritatea personală

- Se ia în considerare dacă antreprenorul trăieşte propriile valori, dobândind respectul angajaţilor, competitorilor, familiei şi comunităţii.

 

Premii acordate in România

*Criteriile de eligibilitate nu sunt aplicabile pentru înscrierea la categoria Social Entrepreneur of the Year, dar intrarea în competiție pentru acest premiu nu mai permite înscrierea și la o altă categorie. 

 

Finaliști Entrepreneur of the Year 2015

 

Câștigători Entrepreneur of the Year 2015

Entrepreneur Of The Year

Levente Hugo Bara susține copiii și studenții pentru a începe cu dreptul drumul în viață: sponsorizează în fiecare an organizarea unei tabere de copii, oferă prin programul “Debut în carieră” stagii de practică și burse pentru 20-25 studenți, este co-fondator al Școlii Profesionale Germane din Alba-Iulia și sponsor principal al asociației Cercetașii României – secțiunea Alba. 

De asemenea, Supremia funcționează cu energie solară, astfel consumând energie verde, și susține două programe Kaizen: “KAIZEN pentru oameni și natură” și “KAIZEN - 5S PUBLIC - Strălucire japoneză pentru orașele României”.

Profilul complet al lui Levente Hugo Bara

Levente Hugo Bara

Supremia Grup
Emerging Entrepreneur Of The Year

Vivre Deco este cel mai mare magazin online de mobilier şi decoraţiuni din Europa Centrală şi de Est, activ în România, Bulgaria, Ungaria, Croaţia și Polonia. În acest moment Vivre are peste 40.000 comenzi pe lună, generate din sute de mii de vizite zilnice ale site-ului și peste 1,5 milioane de utilizatori înregistrați. În 2014, vânzările online au depășit 17 milioane EUR, reprezentând o creștere de 260% a business-ului față de 2013.

Profilul complet al lui Monica Cadogan

Monica Cadogan

Vivre Deco
Emerging Entrepreneur Of The Year

Salad Box este al treilea lanț de fast-food ca mărime în România după McDonald’s și KFC. În 2015, veniturile Salad Box se așteaptă să ajungă la 14 milioane EUR, după ce în 2014 compania a înregistrat vânzări de 8,6 milioane EUR. Creșterea rapidă se va axa atât pe piața internă, cât și pe extinderea în afara țării, Salad Box fiind deja prezentă pe piețele din Ungaria și Germania.

Profilul complet al lui Dan Isai

Dan Isai

Salad Box
Emerging Entrepreneur Of The Year

BILKA Steel, specializată în producția și distribuția de sisteme complete pentru acoperișuri, a înregistrat o creștere accelerată de la înființarea sa acum opt ani, atingând o cifră de afaceri de 30 milioane EUR în 2014, la o rată medie de creștere de 40% în ultimii 5 ani. În acest moment, unul din patru acoperișuri care se vând în România este BILKA, firma fiind lider pe sectorul rezidențial, și țintind sectorul industrial de hale.

Profilul complet al lui Horatiu Tepes

Horatiu Tepes

Bilka Steel
Social Entrepreneur Of The Year

La o cifră de afaceri de 2,8 milioane EUR și un profit de 0,67 milioane EUR în 2014, Motivation SRL asigură aproximativ un sfert din bugetul fundației cu același nume. În 2014, Motivation SRL a vândut la nivel național, prin cele 15 echipe regionale, 1.186 scaune rulante pentru persoane cu dizabilități, aproape dublu față de 2010.

Profilul complet al lui Cristian Ispas

Cristian Ispas

Motivation
 

Testimoniale

  1. Youtube: 
  2. Youtube: 
  3. Youtube: 
  4. Youtube: 
  5. Youtube: 
  6. Youtube: 
 

Calendar

Lansarea ediției 2015
► 14 mai 2015
Colectarea nominalizărilor
► 15 mai – 1 august 2015
Interviuri la sediul antreprenorilor
► 1 august - 30 septembrie 2015
Rundele de jurizare (1 și 2)
► 8 și 22 octombrie 2015
Ceremonia de premiere
► 12 noiembrie 2015
Finala World Entrepreneur Of The Year™
► iunie 2016, Monte Carlo

 

 

De ce să participi

Recunoaşterea publică a realizărilor antreprenoriale proprii

Amplificarea imaginii şi a brand awareness-ului

Creşterea prezenţei în media

Networking în cadrul unei influente comunităţi de lideri de          business din diverse sectoare

Evaluarea competenţelor şi a strategiei de către un juriu            independent.specializat

Accesul la o reţea globală a antreprenorilor EOY

Motivarea angajaţilor

Participarea la numeroase programe alumni

 

 
 

Cerințe de înscriere

  1. Antreprenorul trebuie să aibă o afacere care să se fie înființată de cel puţin 3 ani.
  2. Candidatul trebuie să fie activ în afacere (nu director non-executiv sau implicat part-time).
  3. Afacerea trebuie să fie operaţională de cel puţin 3 ani şi să aibă un flux de venituri de cel puţin 2 ani
  4. Să aibă un număr minim de 10 angajaţi.
  5. Antreprenorul trebuie să deţină o parte semnificativă din capitalul subscris al firmei (minim 20%).
  6. Lipsa naţionalităţii românești nu este un criteriu care să împiedice participarea; dar operaţiunile cele mai importante ale afacerii trebuie să se desfăşoare în România.

Fă primul pas în competiţie

 
 

 

 

Întrebări frecvente

 

Ca sa puteti vizualiza corect websiteul este nevoie sa va actualizati browserul. Puteti alege una din optiuni:


Google Chrome

Mozilla Firefox

Internet Explorer