Bucharest Tower Center, etaj 22 B-dul Ion Mihalache
nr. 15-17 011171 Bucuresti, sector 1, Romania
+40 21 402 4000

Vămuirea mărfurilor 4.0

Hotel Intercontinental București

10.03.2020 / 09:00 - 16:30

 

Click here for english

 

Într-o lume a automatizării, a digitalizării, unde totul se întâmplă în fracțiuni de secundă, există o constantă, o ancoră în trecut, și anume vămuirea mărfurilor. 

 EY România are plăcerea să vă invite la un eveniment dedicat vămuirii mărfurilor, un eveniment care vă va convinge că există instrumentele necesare eficientizării și mai ales a automatizării acestei componente a lanțului de aprovizionare atât în legislația vamală din România cât și în practica agenților economici din prezent. 

 

 Vino la evenimentul Vămuirea mărfurilor 4.0” și vei afla totul despre simplificările vamale oferite de legislația actuală din România.

 

Agenda evenimentului:

Sesiunea I (09:00 – 12:00)

  • Prezentarea celor mai importante simplificări vamale oferite de legislația actuală:
    • Vămuirea la poarta fabricii, prin înscrierea în evidențele declarantului
    • Exportul în afara orelor de program
    • Avantajele declarațiilor incomplete
  • Stadiul utilizării simplificărilor vamale în România în prezent și perspective pentru 2020

 

Pauza de prânz (12:00 – 13:00)

 

Sesiunea II (13:00 – 14:30)

  • Experiențe practice în utilizarea simplificărilor vamale în viața reală:
    • Vămuirea centralizată în Portul Constanța și Agigea – mărfuri vrac și  containerizat și colete Vama București Otopeni Călători
    • Autorizație unică de vămuire
    • Înscrierea în evidențele declarantului cu dispensa de notificare
    • Destinatar agreat și expeditor agreat pentru tranzit

 

Sesiunea III (14:30 – 16:30)

  • Soluții de completare automată a declarațiilor vamale în sistemul vamal RCDPS
    • Viteza, program non-stop, zero erori, degrevarea personalului de sarcini repetitive fără valoare adăugată cu ajutorul tehnologiei
    • Avantajele utilizarii modului Global Trade Services dezvoltat de SAP pentru calculul originii preferentiale și pentru optimizarea relatiei cu comisionarul vamal
 Lectori:
  • Marcel Mutescu – Director General, Direcția Generală a Vămilor
  • Marius Ștefan – Șef Birou Operațiuni Vamale, Liberty Steel Galați
  • Alina Natu – Responsabil Import/Export, Schaeffler România
  • Kai Seela – Senior Director, SAP International Trade
  • Silviu Chiran – Arhitect soluții software, Koding Technology 
  • Mihai Petre –  Director, Servicii de consultanță vamală, EY România
  • Daniela Neagoe – Senior Manager, Servicii de consultanță vamală, EY România
  • Cosmin Dincă – Senior, Servicii de consultantă vamală, EY România

 

Înregistrare

 

Taxa de participare este de 250 EUR + TVA pentru un participant reprezentând o companie. Dacă se înscriu și alți participanți din cadrul aceleiași companii (sau grup de companii), taxa pentru aceștia scade la 210 EUR + TVA.

Ne rezervăm dreptul de a anula evenimentul în cazul în care nu se va întruni numărul minim de confirmări. În acest caz veţi fi informaţi în timp util. Evenimentul se va desfășura în limba română și traducerea simultană în limba engleză va fi asigurată pe toată durata evenimentului.

Participarea este și se face exclusiv pe bază de invitație și confirmarea înregistrării. Pentru mai multe informații legate de acest eveniment, persoanele de contact sunt: Mădălina Coman (madalina.coman@ro.ey.com) și Lucia Preda (lucia.preda@ro.ey.com).

Abonează-te la noutățile EY România și fii la curent cu ultimele studii și articole, evenimente și comunicate de presă lansate de experții noștri.
Abonează-te